zondag 17 februari 2013

Stars & stripes



Met stars & stripes bedoel ik niet de Amerikaanse vlag, maar de trend voor voorjaar/zomer 2013 !!
Je ziet nu overal in de winkels de nieuwe collecties hangen en opvallend is het aantal items met strepen ;
horizontaal, verticaal of diagonaal, het maakt niet uit. Ook de dikte van de streep is verschillend, van dunne strepen tot dikke kleurvlakken worden gebruikt op broeken, rokken & tops.
Ook zie ik sterren (nee ik heb m'n hoofd gelukkig niet gestoten....) , De sweater bovenin van Zara met neongele ster heb ik gekocht , ik ga hem denk ik combineren met een zwart rokje, of met een zwarte skinny broek . Over zo'n gestreepte broek moet ik nog even nadenken, voorlopig heb ik een dikke panty met dezelfde strepen voor €3.50 bij Primark gekocht deze week ,ook daar zijn de strepen te koop in de nieuwe collectie 2013!!!

1 opmerking: